Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

TrollMozi - Mégis ki néz ilyet?

Csak ámulunk és bámulunk Rosario Dawson meztelen testén (18+)

2018. május 15. 14:52Szólj hozzá!

Egyszóval: TÖKÉLETES!

Láttátok a 2013-as Transz című filmet James McAvoy, Vincent Cassel és Rosario Dawson főszereplésével? Nem? Hát én sem, de kijelenthetem, hogy így is megvan belőle a kedvenc jelenetem. Ezeken a képsorokon Dawson kisasszony egy szobába vonul be, miközben a kamera lentről felfelé haladva mutatja az anyaszült meztelen testét. A jelenetben Dawson McAvoy karakterével bújik ágyba, akivel szíves örömest helyet cserélnénk. Ehelyett viszont csak a végtelen irigykedés és Rosario tökéletes testének látványa marad, amit most ti is átélhettek:

trance-311.jpg

trance-312.jpg

rosario-dawson-nude.jpg

rosario-dawson-nude-trance-08.jpg

Még több hasonló bejegyzésért, filmekkel kapcsolatos hírekért és mémekért kedvelj és kövess minket a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://trollmozi.blog.hu/api/trackback/id/tr4413900142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása